Feeds:
Posts
Comments

Archive for February 1st, 2008

Demam

Thermometer

Jarum jam menunjukkan pukul 9.45 pagi. Badanku terasa sungguh berat untuk digerakkan. “Pukul 10.15 pagi nanti, aku kena jemput budak-budak Rusia dekat Victoria pulak, tapi badan aku macam tak larat jer.. demam kut aku nih..”, bisik hati kecilku. “Minta azman jemput jer ah budak-budak tuh.. ker macam tak adil lak nanti.. aku dah janji dengan budak-budak tuh yang aku akan jemput mereka nanti.. hyeh.. macam mana nih..” Aku mencari handphoneku lalu men-dail nombor azman.

“Welcome to the 02 messaging service, the person you are calling is unable to take your call, please leave your message after the tone….”

“Budak nih tak angkat phone dia la pulak.., cuba call ammar ah, rasanya dia dah habis kelas hari nih..” “Assalamualaikum ammar, katner tuh?”, kataku. “Kat umah ler.., kenapa?” “Hmm, azman ada tak? Tolong passkan phone kat dia,” sambungku. “Assalamualaikum, hah..ada apa cari aku”, kata azman.

(more…)

Read Full Post »